Reklam

Yeni Coca-Cola ambalajı Ay Yeni Yılını kutladı

Paylaş:


Vietnam Ay Yeni Yılı, 'yeni başlangıçlar'ı kutlayan özel bir baskı Coca-Cola kutusu ile işaretlendi.

Tet olarak da bilinen Vietnam Yeni Yılı, konserve içeceğinin şenlikle yeniden tasarlanmasıyla Coca-Cola tarafından kutlandı. Vietnam ajansı Ki Saigon tarafından hazırlanan özel ambalaj tasarımı , diğer tüm Cola ürünlerinden tamamen farklı görünüyor ve ülkenin kültürüne saygılı.
"Tet, her şeyden önce" yeni başlangıçlar "anlamına geliyor" diye açıklıyor Ki Saigon. "Bu, yenilenmenin, ileriye dönük düşünmenin ve gelmek için iyi şeylere inanmanın güçlü bir duygusunu yerleştirme zamanının bir zamanı ve tasarımımızın bu duygunun bir işareti olmasını istedik."
  • Markalaşmada 21 renk üstün kullanımı
Tasarım, yeni bir başlangıç ​​duygusunu aktarırken, aynı zamanda olayın kültürel önemini de kabul eden birçok karakter ve sembolle yüklenir. Örneğin, beş meyve tabağı eski bir ritüel olup, her meyve seçilmiş ve düzenlemeleri kültürel rezonansa sahiptir.

Tasarımın kalbinde, gelişleri bahar saatinin gelişimini işaret etmek için kullanılan bir kırlangıçtır. Tet'in hasat sona erdiğinde ve baharın hemen köşede olduğu bir zaman olduğunu düşünürsek, kuşa göz gezdirmenin insanları mevsime gelmesinin şaşırtıcı olmadığı düşünülmektedir.




Tet ile ilişkili ana renklerden biri olan Ki Saigon için şanslı bir tesadüf de, Coca-Cola küresel tasarım kılavuzunun ana rengidir. Tasarımı kapatmak için detaylandırma için altın ve gümüş gibi diğer Tet renkleri kullanıldı.
Paylaş:

Haberler

Yaratıcı Fikirler

Yorum Yap:

0 Yorum: