Reklam

Keskin Nişancı Hayalet Savaşı 3 Önizleme

Paylaş:


Platformlar: PC, Xbox One  ve PS4 Önizleme Açık: PC 
Geliştirici: CI Games 
Yayımcı: CI Games
Bir oyun için bir beta yapımının önizlemesi her zaman zor bir olasılıktır, çünkü doğal olarak böcekler ve sorunlar olacaktır ve kaç tanesinin fırlatma öncesi sabit kalacağını söylemek zor olabilir. Ancak bu durumda, Sniper Ghost Warrior 3, yalnızca şu andaki aşamada bir karmaşa olan bir oyunu düzeltmek için sadece iki aylık bir Nisan'da gelecektir. Daha da önemlisi, hata düzeltme miktarı onu harika bir oyuna dönüştürmeyecektir.
Bu, bir önizleme kadar erken söylemek zor bir şey gibi gelebilir, ancak bunun doğru olduğuna inanıyorum. Kağıt üzerinde Keskin Nişancı: Hayalet Savaşçı 3, önceki iki oyunu hiç oynamamış olmasına rağmen, bana inanılmaz derecede çekici geliyor; bunlardan hiçbiri çarpıcı inceleme puanı ile dünyayı ateşe veriyor ancak yine de üçüncü bir girişi garanti edecek kadar satılıyor. Uzun menzilli Sniping'e vurgu yapan açık bir dünya. Kulağa hoş geliyor bana.
Uygulamada, tecrübelerinizin tamamına, aracınızın işlediği tarzdan atıldığınız dünyaya kadar çok Far Cry 4 vibe var. Beta açık dünyanın çok küçük bir dilimine erişim sağlıyor; Görevlerin dışında yapacak herhangi bir şeyin olup olmayacağına ve soru işaretleriyle işaretlenmiş birkaç alana sahip olup olmadığına karar verin; bu nedenle geliştiricilerin açık bir dünyaya sahip oldukları otomatik olarak kusurlu olup olmadığını merak ettim zaten Bir oyun daha iyi. Gerçekten çoğu zaman, çok iyi tasarlanmış seviyelere sahip olmayı tercih ederim, çünkü pek çok oyun kendi açık dünyalarından çok fazla fayda sağlamıyor; çok miktarda boş bir oyun parkı inşa etmek için gereken kaynaklar, gerçekten unutulmaz alanlar hazırlamak için daha iyi harcanmaktadır. Şimdiye dek beta, CI'nin keşfetmeye değecek bir dünya yarattığına, Metal Dişli Kuvveti V'in güzel ama nihayetinde sıkıcı manzara olarak potansiyel olarak aynı kategoriye girdiğine olan güveni esin kaynağı değil.
Mevcut iki misyon muhtemelen oldukça basit olduğu halde oyunun erken saatlerinde ortaya çıkıyor ancak oyunun mekaniği ile baş etmeye yetecek kadar yer sağlıyor. Birincisi, bir binayı işgal eden bir hedefi basitçe ortadan kaldırırken, ikincisi, sadece sniping'i değil, gizli mekanikçileri de sergileyen bazı uyduları ayarlamak için bir üssü sızdırdığını görür.
Oyunun gücü burada yattığından, önce Sniping ile başlayalım. 500 metre uzağa uzanabilir, kafanızı bir düşman kafasının üzerine koyamazsınız ve Tüfeği, Rifle Courier System Ltd. aracılığıyla beyne bir mermi göndermek için çekebilirsiniz. Bu, Call of Duty değil oğlu! Hayır, bunun yerine, hedefinize mesafenizde gösterilen mesafeyi not edin ve ardından sıfırlayın. Sonra, yine kapsamda belirtilen rüzgarın gücünü düşünün ve telafi etme amacınızı ayarlayın. Sonunda nefes al ve tetiği çek. Zor ya da muazzam derecede gerçekçi bir Sniping değil, ama yine de mermi düşüşünü veya rüzgarın ne olduğunu düşünmek zorunda olmadığınız diğer oyunlardan çok daha tatmin edici. Hareket eden bir düşman üzerinde yüzlerce metre uzakta dökülen yağmurda bir kaya çıkıntısı üzerinde mükemmel bir kafa vuruşu çivilemek Ghost Warrior 3 sağ hissediyor tam an.
Bu röntgen görüşünden ve düşman etiketleme şeyinden yeterince yararlanamıyorsanız, bu günlerde çok oyunda görünen şey, düşmanları otomatik olarak gösteren bir İzci Modu. Düşmanlar, kapsamı üzerinden baktığınızda etiketlenirler ve hatta düşman askerlerine işaret edecek konuşlandırılabilir, kontrol edilebilir bir dron vardır.
Arkanıza yaslanıp her şeyi bir mesafeden atmak eğlenceli olsa da, gizli kalmaya çalışırken fantezi olduğunuz zamanlar olacak, bu noktada şeyler parçalanmaya başlıyor. Kontrolleri kıstırırken bile ağır ağır ve ağır hissediliyor, ancak yakınlarda sinsice dolaşırken veya yakın mesafeden bir yüzdeki çekimi hızlandırmanız gerektiğinde daha da belirginleşiyor. Sadece iyi hissetmiyor ve silahların geri kalanını da yapmıyor. Aslında, Far Cry 4'e çok benzeyen bir oyun için, Far Cry 4'ün tüm gizlice kaldırmaları, atılmalarını ve karakol saldırılarını çok daha iyi yaptığını söylemek neredeyse bir hakarettir.
Daha büyük bir sorun da muhtemelen AI'ya benzemektedir ve aslında A'ya benzemektedir. Bu günlerde yapay zeka geliştiriciler tarafından unutulmuş gibi hissedilebilir ancak bu gerçek burada daha da belirgindir. Bu askerler tuğlaların zihinsel eşdeğerleri olmasına rağmen, umutsuz bir meydan okumaya hazırlanıyorlar. Bir kerede uçağa binmek için uçurumun kenarında birer birer gelirler, sizi ararken aynı birkaç satırı tekrar tekrar tekrarlarlar ve genellikle sadece bir kağıt torba olarak karşı karşıya kaldıklarını ispatlarlar. Onlarla birlikte diğer sorunlar, sihirli tarafından uyarılan tüm üsleri ve kaçırılmış bir gösteriden sonra konumunuzu anında nasıl saptayabileceklerini içerir. Şimdi evet, deneyimli askerler yakındaki bir nesneye çarptığında bir atış yönünü tahmin edebilirler ancak Ghost Warrior'da uzaktaki konuma anında bir ateş barajı gönderebilirler. Flipside yanında veya önlerinde durabileceğiniz zamanlar vardır ve bir fikri olmayacaktır.
İzci modunu kullanmadan hangi yüzeylerin tırmandırabileceğini belirlemek zor olsa bile, en azından yüksek noktalara ulaşmak için yapabileceğiniz tırmanış miktarını beğendim.
Bu noktadaki genel performans, her yerde bulunan büyük framerat damlaları ile iğrenç bir şey. Belki de garip olan, bir fare ve klavye tornalama kullanırken, çerçevelemenin öylesine düşük bir dalgalanma ile sonuçlanacağı ve oyunun kamera aniden etrafında sıkışmadan önce bir süre donacağı aslında idi. Ancak, bir denetleyici kullanarak bu sorunu durdurdu. Tuhaf. Sürüş aynı zamanda kare hızını korkunç bir kekeme indirdi. Temelde şu anda oyun hiçbir yerde serbest bırakılacak uygun bir ülkeye yakın değil ve raflara çarpmadan önce çok az zamanla, geliştiricilerin zamanında makul bir şekilde çalışıp çalışamayacaklarına dair ciddi endişelerim var.
Şu anda oyunun her yönüyle ilgili olan böcek miktarından bahsetmiyorum. Sadece dört saat içinde, halen kullanabileceğiniz her silahı elimde tutmamakla birlikte ona mukavemet eden cephaneliğe sahip olmama rağmen, bir silah kullanırken kamerada görünen düşman keskin nişancılarını değil, bir kapsamı hedef alırken düşmanları düşmanları olan sorunlarla karşılaştım. Kontrol noktaları yüklerken yeniden ortaya çıkıyor, sağlam nesneler aracılığıyla görülüyor, tırmanabilen yüzeyler, keşif vizyonu ve ev sahibi daha fazla görmek imkansız hale geliyor.
Bu hızlı önizleme boyunca çok olumsuz davrandım, şunu söylememe izin verin: Oynadığımlardan, geliştiricilerin her şeyi cilalamaya başladıklarını varsayarak, Ghost Warrior 3, niş yapabilecek makul bir oyun potansiyeline sahiptir. Izleyici mutlu. Hatta iyi olabilir. Ama aynı zamanda çok, çok standart şeyler. Sniping hariç, hiçbir şey göze çarpmamaktadır. Biraz anlamsız, berbat AI ve donuk gizli görünen açık bir dünya var; hepsi daha zayıf bir Far Cry 4 gibi hissettiriyor. Hâlâ umarım beni gerçekten şaşırtabilirler. Sniper Elite 4'ün önümüzdeki haftaya gelmesi ile ilginç bir rekabet var ve her zaman olduğu gibi geliştiricilerin inanılmaz oyunlarda başarılı olmasını istiyorum. Her şeyin yoluna koyulması uzun sürmüyor. Bu uzun bir emirdir.
Paylaş:

Oyunlar

Yorum Yap:

0 Yorum: