Reklam

KADİFE CEKETLER: BU SOKAKTA EN İYİNİN EN İYI LİSTESİ

Paylaş:

Muhteşem okuyucularımızın kadife ceketi için geçtiğimiz hafta talebi, Depo'da gördüğümüz kadife bombacıyla tekrar görüşmek için kendi isteğiyle çakıştı. Herhangi bahane alışveriş gitmek hepiniz için daha fazla araştırma yapmak, ben mecbur mutluyum.
Ben biraz kadife bir geek, eşyaları seviyorum ve bu sezon çok var etrafında. Kabarık geniş bacak pantolonlarından kadife kaşkol ve elbiselere kadar dolabınızı stoklamak için birkaç iyi stil var. Velvet, bir bombardıman ceketinde iyi çalışıyor ( ve bu sezon herhangi bir kumaşta bir bombardıman ceketi alabilirsiniz, dünya onlar için delirmiş gibi görelim) ve yukarıdaki Donanma Deposu'nu (£ 99) satın alacağım çünkü çok kaldırdı Ikinci bir dokunuş ve his için. Tuhaf doğasını seviyorum; Donanma, doldurma ve komşularla birlikte kutlanan alkollü içeceklerden, kıt bir parti numarasına atmaktan (bu parti numaralarını küçümsemekten değil, obvs'den) Noel olayları için rahat ama serin vibe çalışması gerçeği. Yastıklı olmayan güzel bir de var .

Toast, Noel kadife için git markamız, ancak bu gömlek / ceket tarzı (£ 169) büyüleyici bir retro hissediyorum ve hoş bir katmanlama parçası olmasına rağmen, bu yıl biraz 'meh' . Kısa veya kırpılmış şekilleri sevmediğim için, uzun ipek gömlek ve geniş bacak pantolonunun üzerine koyardım; aynı zamanda denge için de kırpılır. Daha kısa insanların her zaman kırpılmış olduğu gibi gıpta ederim, onlara göre daha fazla orantılı görünüyor, her zaman bana aptalca görünüyor.
Raey'ye göz gezdirdim, Kibritler kendi etiket aralığındaydı, ancak giyilebilirliği hakkında ipucu verildi (pahalı olmasına rağmen). Saten takviyeli bu ceketli tişört tarzı ceketin çok çekici görünümü, Vita Sackville West'in kasabada bir gece içki kulübü bulmak için dışarı atılmadan önce atılmış olabileceği bir şey gibi görünüyor. Yine, geniş bacak pantolonuyla gitmeyi düşünüyorum ...

Paylaş:

Kadınlar

Yorum Yap:

0 Yorum: